Handelsbetingelser

Hos Tryk På Skolen ønsker vi at du skal føle dig sikker når du handler.

Om virksomheden

Adresse:

Tryk På Skolen

Pilekrogen 12

9900 Frederikshavn

CVR. 38687956

Indehaver: Katrine Bagnkop, kab@trykpaaskolen.dk

Betaling

TRYK PÅ SKOLEN modtager betaling med betalingskort eller via EAN nummer. Alle beløb på webshoppen er i danske kroner og ekskl. moms.

Så snart vi har din ordre vil du modtage en ordrebekræftelse. Men har du spørgsmål til din ordre, så kontakt os hurtigst muligt på info@trykpaaskolen.dk.

Betales der med EAN nummer afsendes fakturaen når din ordre er bestilt. Betalingen skal ske senest 8 dage netto efter modtagelse af fakturaen.

Ved betaling med EAN nummer bedes du sende EAN nummeret til info@trykpaaskolen.dk efter bestilling af varer.

Design

Alle vores designs bliver lavet pr. order – altså vi masseproducerer ikke. Dette er for at kunne lave unikke produkter specielt til dig og for at passe på miljøet og ikke overproducere.

Tryk På Skolen laver gerne specialdesign. Dette forudsætter dog, at der forudgående har været en dialog omkring prisen mellem kunden og Tryk På Skolen. Er der enighed om at prisen er i orden og kunden har tilkendegivet at prisen og designforslaget er i overensstemmelse med kundens behov, begynder Tryk På Skolen designprocessen.

Fortrydelse og replikation

Ønsker kunden alligevel ikke at købe udarbejdede designs, efter de har afgivet ordre i Webshop / via direkte dialog og modtaget en ordrebekræftelse og designet er sendt til trykkeriet, faktureres kunde arbejdstiden for udarbejdelse af design, som er 800,- ex moms pr. time og produktionsomkostninger.

Tryk På Skolen forbeholder sig alle rettigheder på fremsendte designs udarbejdet af Tryk På Skolen, og vil ved replikation opkræve et designgebyr på 2495,- ex. moms pr. design.

Levering og montering

Produktionstiden er ca. 7 – 14 arbejdsdage. Plader, gulvfolie med laminat ca. 14 arbejdsdage.

Specialordre kræver lidt mere dialog mellem os og jer, men når jeres produkt sendes i trykken er leveringstiden den samme som ved standardvarer.

Fragten er 95,- ex. moms for ordre under 10 kg. Herover vil en fragtpris blive særskilt udregnet. Ved større partier kan der forekomme ekstra beregning for fragten. For levering udenfor Danmark kontakt os for fragtpriser.

Tryk På Skolen monterer via samarbejdspartnere. Kontakt os for et tilbud til på montering. Se desuden vores monteringsvejledning her.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og / eller fabrikation. Ved reklamation fremsendes relevant billedmateriale til Tryk På Skolen.

Videresendes varen fra kunden til 3. part checkes varen inden afsendelse, så eventuelle fejl kan føres direkte tilbage til Tryk På Skolen.

Reklamationen gælder ikke fejl i håndtering eller skader begået ved forkert betjening og vedligehold af produktet / ydelsen. Vi anbefaler man forholder sig til monteringsvejledningen og sætter sig nøje ind heri.

For garanti og lang holdbarhed følg disse retningslinier:

• Gør området omkring folien skofrit

• Undgå større vaskemaskiner

• Undgå skidt under og på folieprodukterne

• Undgå at placere folie i områder med høj gang trafik

TRYK PÅ SKOLEN vil i overensstemmelse med vores handelsbetingelser dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

TRYK PÅ SKOLEN

Pilekrogen 12

9900 Frederikshavn

info@trykpaaskolen.dk

Der modtages ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion i henhold til vores handelsbetingelser, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret i henhold til vores handelsbetingelser. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@trykpaaskolen.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering (fx. forsøg på montering), end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse:

info@trykpaaskolen.dk